BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI

Kas jāņem vērā, ja vēlos iegādāties konkrētu preci?
Katalogā nav iekļautas visas preces, kas tiek pārdotas kampaņas “Trakās dienas” ietvaros. Preču piedāvājums noteiktā mērā atšķiras gan dažādos universālveikalos, gan tiešsaistes veikalā. Populārākās preces tiek izpārdotas dažu sekunžu laikā, un to var nepietikt visiem. Atcerieties, ka preču pieejamība ir ierobežota un tās nevar rezervēt. Tāpēc jārīkojas ātri!
Izņēmumi un ilgāks piegādes laiks kampaņas “Trakās dienas” norises laikā
Preces, kas tiek pārdotas kampaņas “Trakās dienas” ietvaros, nevar pasūtīt vai rezervēt pa telefonu vai e-pastā. Jūs arī nevarat pa tālruni vai e-pastā jautāt par šo preču pieejamību. Tas attiecas gan uz tiešsaistes veikalu, gan universālveikaliem.
Kampaņas “Trakās dienas” precēm tiek piemērots ierobežojums — vienā pasūtījumā var iegādāties ne vairāk kā 20 gab. no vienas preces.
Kampaņas cenas ir pieejamas tikai jauniem pasūtījumiem, kas tiek veikti attiecīgās kampaņas laikā, un attiecīgās kampaņas precēm.

Piegādes izmaksas, metodes un laiks kampaņas “Trakās dienas” norises laikā
Piegādes izmaksas, metodes un laiku skatiet šeit.

Kā darbojas saraksts?
Preces, kuras jums interesē, varat pievienot sarakstam un, tiklīdz tās nonāk pārdošanā, ātri pārlikt iepirkumu grozā.
Saraksts atbilst konkrētai ierīcei un pārlūkprogrammai, tādēļ sarakstam pievienotās preces paliks sarakstā, kad izmantosiet to pašu ierīci un pārlūkprogrammu, kas tika izmantota, lai pievienotu preces sarakstam.
Sarakstu varat nosūtīt e-pastā sev vai kādam citam. Varat arī savā e-pasta kalendārā ievadīt laiku, kad prece, kuru vēlaties, nonāks pārdošanā.

Kampaņas “Trakās dienas” preces rezervēšana tiešsaistes veikala iepirkumu grozā
Pārsūtot kampaņas “Trakās dienas” preci uz iepirkumu grozu, šī preces būs rezervēta 20 minūtes. Rezervāciju varat apstiprināt, samaksājot par iepirkumu grozā ievietotajām precēm. Ja pirkumu groza saturs netiek apmaksāts programmas norādītajā laikā, rezervācijas tiks atceltas, un jūs varat mēģināt vēlreiz rezervēt groza saturu. Rezervācijas procesu varat atkārtot ne vairāk kā 5 reizes.

Kāpēc rezervētās preces netika pārsūtītas uz iepirkumu grozu?
Attiecībā uz populārākajām precēm tūkstošiem klientu vienlaikus pārsūtīs preces uz savu iepirkumu grozu. Klients varēs rezervēt preci savā iepirkumu grozā, bet, tā kā tiešsaistes veikals vienlaikus apstrādās tūkstošiem rezervāciju, veiksmīgās rezervācijas tiks parādītas ar nelielu aizkavēšanos.

Kāpēc izpārdotās preces atkal nonāk pārdošanā?
Ja visas preces, kas tiešsaistes veikalā ir pārdošanā, ir rezervētas klientu iepirkumu grozos, tiešsaistes veikalā tiks norādīts, ka prece ir izpārdota.
Ja klients izvēlas preci neiegādāties, tā atkal nonāk pārdošanā. Tas nozīmē, ka preces, kas uzreiz tiek izpārdotas, var atkal nonākt pārdošanā.

Kā mani pirkumi tiks reģistrēti manā pastāvīgā klienta kartē?
Kampaņas “Trakās dienas” tiešsaistes veikalā nav iespējams pieteikties ar šo karti, tādēļ jums savas pastāvīgā klienta kartes numurs ir jāievada katram pasūtījumam atsevišķi.

Es aizmirsu pasūtījumam pievienot savu pastāvīgā klienta kartes numuru. Vai varu to izdarīt vēlāk?
Diemžēl šo informāciju nevar pievienot pēc pasūtījuma veikšanas.

Es pasūtījumā ievadīju nepareizu tālruņa numuru
Latvijā Jums pieejama Itella veikta piegāde: ja e-pastā esat saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu, piegādes paziņojums tiks nosūtīts uz jūsu e-pastu, pat ja ievadījāt nepareizu tālruņa numuru.

Vai varu mainīt vai atcelt savu kampaņas “Trakās dienas” pasūtījumu?
Pēc pasūtījuma veikšanas to nevar apvienot ar citu pasūtījumu vai grozīt.
Pasūtījumu nevar atcelt. Ja jūs sūtījumu neizņemat vai nepieņemat, tas tiks automātiski nosūtīts atpakaļ uz mūsu noliktavu. Pasūtījums tiks atcelts, kad sūtījums būs saņemts mūsu noliktavā.
Ja maksājums tika veikts ar karti, tas tiks atmaksāts uz to pašu karti, kura tika izmantota, lai apmaksātu pasūtījumu. Ja pasūtījumu apmaksājāt ar tiešsaistes maksājumu vai rēķinu, jums kopā ar atpakaļatdoto sūtījumu ir jānorāda konta numurs, lai mēs varam atmaksāt naudu uz jūsu bankas kontu. Apmaksa ar rēķinu un tiešsaistes maksājumu ir pieejama tikai Somijā.

Vai es varu apmainīt vai atdot atpakaļ preces, kuras iegādājos kampaņas “Trakās dienas” ietvaros?
Jūs nevarat apmainīt kampaņas preces, kas ir iegādātas kampaņas “Trakās dienas” tiešsaistes veikalā, jo tās tiek pārdotas tikai ierobežotu laikposmu. Tiesības atdot atpakaļ kampaņas preces ir spēkā 30 dienas. Kampaņas precēm, kas tiek atdotas atpakaļ, ir jābūt to sākotnējā neatvērtajā iepakojumā.

Kā prece ir jāatdod atpakaļ, ja man nav oriģinālā iepakojuma, kurā prece tika piegādāta, atpakaļatdošanas veidlapas vai atpakaļsūtīšanas uzlīmes?

  • Stockmann universālveikalā
    – Pirkumu, kuru esat veicis un apmaksājis mūsu tiešsaistes veikalā varat atdot atpakaļ Stockmann Rīgas universālveikala Klientu apkalpošanas nodaļā 4. stāvā. Aizpildiet atpakaļatdošanas veidlapu un pievienojiet to precei, kas tiek atdota atpakaļ. Ja jums nav atpakaļatdošanas veidlapas, izdrukājiet to šeit.
  • Atpakaļsūtāma paka
    – Iepakojiet preci pēc iespējas rūpīgāk
    – Rūpīgi aizpildiet atpakaļatdošanas veidlapu, kura tika piegādāta kopā ar pasūtījumu. Ja jums nav atpakaļatdošanas veidlapas, izdrukājiet to šeit. Pasūtījuma numuru un maksāšanas metodi atradīsiet apstiprinājumā, kas jums tika atsūtīts uz e-pastu
    – Uz iepakojuma uzlīmējiet atpakaļsūtīšanas uzlīmi, kura tika piegādāta kopā ar pasūtījumu. Ja jums nav atpakaļsūtīšanas uzlīmes, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas nodaļu
    – Piesakiet atpakaļatgriešanu no savas dzīvesvietas, sazinoties ar Itella, telefons: +371 67815914, +371 25499891 (no pirmdienas līdz piektdienai: 8.00–17.30), e-pasts: customerservice.lv@itella.com. Preces atpakaļatdošana ir bezmaksas, un jums nav mūs iepriekš jāinformē par atpakaļatdošanu

Kā rīkoties, ja prece ir bojāta?
Ja saņemtā kampaņas “Trakās dienas” prece ir bojāta vai ja ir saņemta nepareiza prece, mēs centīsimies to apmainīt pret jaunu preci, ja tā vēl būs pieejama. Pretējā gadījumā mēs atcelsim darījumu un klientam atmaksāsim visus maksājumus. Ja jums ir nepieciešama papildinformācija, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas centru.

Kādas maksāšanas metodes Latvijā tiek pieņemtas kampaņas “Trakās dienas” tiešsaistes veikalā?
Pasūtījumus var apmaksāt, izmantojot Mastercard, Visa vai American Express kartes, debetkartes vai kredītkartes atkarībā no jūsu kartes līguma. Maksāt ar internetbanku, rēķinu vai citām metodēm iespējams tikai Somijā.

Vai preču piedāvājums Somijā, Latvijā un Igaunijā ir vienāds?
Tiešsaistes veikala preču piedāvājums katrā valstī nedaudz atšķiras. Kosmētiku un sadzīves tehniku var pasūtīt tikai Somijā. Modes un mājas preču kolekcijās ir noteiktas preces, kuras var pasūtīt tikai Somijā. Preces, kuras ir obligāti jāpiegādā, izmantojot kravu pārvadājumus (piemēram, kamīnus vai lielas dārza preces), arī var pasūtīt tikai Somijā. Igaunijai un Latvijai piemērojamie piegādes ierobežojumi ir noteikti tiešsaistes veikalā pieejamajā informācijā par preci un iepirkumu grozā.

Kādas piegādes metodes ir pieejamas Latvijā?
Latvijā sūtījumus piegādā Itella. Tiešsaistes veikala pasta indeksa meklētājā varat izvēlēties sev piemērotāko paku saņemšanas punktu vai pakomātu. Piegādei Latvijā tiek piemērota pamata piegādes maksa – 2,90 EUR

Trakās Dienas Trakās Dienas Trakās Dienas Trakās Dienas Trakās Dienas Trakās Dienas